fredag 12 februari 2010

del2 Landstings-Lunken....

hej, vad tycker du om den Landstingscirkus som framgår av mitt fax idag fre 12 feb t enhetschefen för Rehab Södermalm Carina Hammer? (de har trots att de haft hela veckan på sig, ej beställt det chassi jag beställde i måndags...):
--------------------------
SIDOR INKL DENNA:2
Hej Carina,
RINGDE digtidigare och talade in ett meddelande, som svar på din kollegas vilja att boka tidsödslande möte + att hon vägrade ge mig din email (vaddå e-myndighet?!?).
bifogat mejl i måndags faxas här till dig (även faxat direkt t er arb terpeut Katarina i tisdags DÅ jag per tfn förklarade för henne att jag SNARAST behöver ny reservdel (ram) till BEFINTLIG RULLSTOL)

Mot bakgrund av att det tog 5månader att få ny rullstolsdyna redan utprovad, 1 år att få rätt selar jag redan använt på PUFFA, 2 år att få innestol m rätt sittställning osv - BEHÖVER JAG NU RAM INOM NÅGRA VECKOR. För nytt snabbare resultat behöver man ändra sin approach! KANSKE är fritt val lösningen? Ni postar en check/rekvisition? för nämnd ram t mig, och jag köper den direkt av Panthera OCH HAR RAMEN HOS MIG OM 2,5V ISTF 6 MÅNADER?

VORE tacksam om du snarast fixar så jag har ram enl artikelnr i detta fax sid2? Jag bryr mig ej hur du fixar hem ramen snabbt till mig så Sodexos Magnus byter. Om fritt val är snabbast, kör på det. Eller annat sätt.BARA JAG HAR RAMEN HÄR HEMMA INOM 3 V FRÅN IDAG TACK

NEJ, besök behövs ej, det är ju till rullstol jag redan har! Om du inte håller med, emaila förklaring till Peter Stark på BOSSE råd stöd och kunskapscenter, peter@bosse-kunskapscenter.se, med kopia till mig peter@cederholm.net

mvh
peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar