tisdag 16 februari 2010

Landstings-Lunken del3 av skattepengarslöseriet + sovjetkass service

Hej vännen!
ska det få gå till som nedan?
hur byter man förskrivare?
hur rimmar deras email-vägran med snacket om e-myndighet osv?
tacksam för kommentar
----------------
till Carina Hammer
kopia Peter Stark, BOSSE + div Landstingspolitiker mfl
Hej Carina Hammer, chef på Rehab Södermalm, som vägrar emaila (tror att det sparar tid att ringa om varandra flera ggr/dag)!

Enligt tfn samtal igår som du avslutade innan vi var klara:
* du varken beklagade eller bad om ursäkt för att det tog 5 MÅNADER att få ersättningsdyna till befintligt hjälpmedel TROTS att jag gjort ertjobb och tom . gett er rätt artikelnr. INTE heller bad du om ursäkt för att det tog ETT ÅR att få nya selar trots att mina axelproblem krävde det akut?! Undrar vad oberoende tredjepart såsom HSAN, PSR, Media osv tycker om det?
*jag kommer ej imorrn kl 10 OM INTE jag och Peter Stark på BOSSE råd stöd och kunskapscenter (se hans email i mitt förr fax!) IDAG tisd får ett email av dig eller arb.terapeuten (Katarina?) som förklarar VARFÖR det behövs ett möte för att få utsliten del till BEFINTLIG & DÄRMED UTPROVAD RULLSTOL (läs: nej inte ny rullstol, bara ny ram till befintlig rullstol då gamla ramens skruvfästen utslitna så ej går spänna sitsen  AKUT)

* vi skippar fritt val - låt ngn beställa reservdelen enl det artikelnr Anna i mail + du och kollega via fax fick i början av förra veckan OCH BEKRÄFTA.Anna har ju träffat mig flera ggr, hon VET att Sodexo låter mig ha sängrullstolen osv! Det spar ju skattepengar inkl allas tid (er lön är ju DE FACTO den stora kostnaden här!)

* OM ni propsar på möte OCH förklarar VARFÖR DET BEHÖVS ENL OVAN får ni komma hit på hembesök - för bökigt och tidsödslande för mig att komma i snöyran!
* OM ovan vägras, kan du vänligen ringa 0766 23 2000 kl 0901 den 5 mars då Peter Stark fr BOSSE är här och förklara för honom VARFÖR ni vill träffas för detta ärende även om vi enl ovan bara beställer reservdel till BEFINTLIGT hjälpmedel?

Mvh
Peter@cederholm.net (=min email)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar